Helsetenester

Skolehelsetenesta finn du i 1. etg ved garderobane i A-bygget. Helsesjukepleiar Ingunn Foss Brekke og ungdomskontakt Kristin Børset har open trefftid kvar mandag, tysdag og torsdag.

Tidspunkt:
Mandag: Kristin kl. 11.30 – 14.00
Tysdag: Kristin kl 10.00 – 14.00
Torsdag: Ingunn kl 10.00 – 14.00

Ingunn tek seg av tema som:

• Samliv, seksualitet og seksuelt overførbare sjukdommar.
  • Kan skrive ut resept på prevensjon. Gratis kondomer.
  • Graviditet/abort. Graviditetstest.
  • Andre utfordringar knytta til helsa di.

Alle er tilgjengeleg for å snakke om:

• Alkohol/rus, tobakk
  • Kosthald, spiseproblem
  • Tilpasning i skulen
  • Mistrivsel
  • Vanskeleg livssituasjon
  • Angst og depresjon
  • Vald, overgrep
  • Mobbing, skulemiljøet
  • Familieforhold, vennskap
  • Bistand til aktivitet (Kristin)
  • Med meir

Ingen tema er for store og ingen er for små!

BEGGE HAR TEIEPLIKT!

ALL hjelp er gratis, ingen henvisning er nødvendig.

Telefonnummer:

Ingunn: 468 78 259

Kristin: 911 59 310

Facebook: Ungdomsteamet i Surnadal
Snapchat: Ungsurnadal
Instagram: Ungdomsteamet_Surnadal

Fraværsattest på Surnadal vidaregåande skole

• Kontakt helsesjukepleiar frå første fraværsdag, og dagleg så lenge fraværet gjeld. Dette må skje i skoletida.
  • Helsesjukepleiar kontaktast på telefon 468 78 259. Helsesjukepleiar svarar tilbake så snart som mulig, med beskjed om at fraværet er registrert.
  • Helsesjukepleiar skriv ein fraværsattest for fraværsdagane.
  • Helsesjukepleiar kan skrive fravær for maks 3 dagar samanhengande. Etter dette må lege kontaktast.
  • Fraværsattest kostar kr.180,- Beløpet vippsast til Surnadal helsestasjon på nr. 139419, ved henting av attest.
  • Henting av fraværsattester:

-Helsesjukepleiar på skolen torsdager kl. 10.00-14.00

-Helsestasjonen på Skei mandager og fredager kl. 14.00-15.30

Elevar som er til lege, tannlege, på sjukehus e.l. må sjølv ordne med dokumentasjon på fraværet derfrå.

Alle spørsmål rundt fraværsattestane rettast til helsesjukepleiar.

HELSESTASJON FOR UNGDOM
På helsestasjon for ungdom kan du treffa helsesjukepleiar, jordmor og lege. Tenesta er for alle unge frå 13-25 år. Vi har lokaler i kjellaren på Surnadal barne- og ungdomsskole.

Åpningstid: mandagar frå kl 12.45 - 14.30.
Lege vil være til stades mellom kl. 13.00 og 14.00

Du hjarteleg velkommen til oss!

Skal du benytte skjema på våre nettsider? Øvrige funksjoner på siden påvirkes ikke dersom du lar være å samtykke, men vil kunne gi mindre funksjonalitet ved utfylling og lagring av skjema. Informasjonen blir slettet fra nettleseren etter 90 dager.